Všetko o nákupe

Všetko ohľadom objednávok, platobných metód a spôsobov dopravy.

Sme česká firma a našim slovenským zákazníkom dodávame úspešne už desať rokov. Ponúkame kompletný sortiment výrobkov pre vybavenie kancelárií, skladov a dielní, rovnako ako prvky mestského mobiliáru, prezentačných systémov a odpadového hospodárstva. Naším cieľom je v najvyššej miere uspokojiť našich klientov ako šírkou sortimentu a jeho kvalitou, tak aj cenou a nadstandartním konaním.

Pre všetky objednávky je doprava úplne zadarmo !

Spôsob objednania tovaru

Objednávať tovar môžete niektorým z uvedených spôsobov:

  • telefonicky na info lince 325 611 570
  • e-mailom na adresu info@abstore.cz
  • prostredníctvom nášho e-shopu www.abstore.cz
  • poštou přiamo na adresu AB-STORE s.r.o., Choťánky 191, 290 01 Poděbrady, Česká republika

Platobné metódy

  • platba dobierkou - za tovar zaplatíte v hotovosti pri prevzatí obchodného balíku
  • platba online - za tovar zaplatíte cez platobnú bránu ComGate ihneď po odoslaní objednávky
  • platba vopred na zálohovú faktúru - po objednaní tovaru Vám zašleme zálohovú faktúru na plnú hodnotu objednaného tovaru vrátane DPH. Zálohovú faktúru Vám zašleme e-mailom vo formáte .pdf ihneď po spracovaní Vašej objednávky. Tovar bude expedovaný ihneď po prijatí Vašej platby na účet - pokiaľ je termín dodania dlhší, tak po výrobe, eventuálne po naskladnení
  • platba na faktúru - túto možnosť štandardne ponúkame zákazníkom štátnej správy (ministerstvá, obce, školy, príspevkové organizácie atď.) Alebo našim stálym zákazníkom

Platba za dopravu

Teraz je doprava úplne zadarmo na všetko po celej SR!

Záruka na tovar 5 rokov

Pretože našim výrobkom veríme, dávame štandardne záruku 5 rokov. Neplatí len na spotrebný materiál.

České produkty

snažíme sa v maximálnej miere ponúkať české výrobky, takže 95% nášho sortimentu je vyrobené v ČR.

Spracovanie objednávok a termín dodania

Každú Vašu objednávku Vám okamžite potvrdíme emailom. Na našich stránkach www.abstore.cz potom môže každý zákazník vidieť históriu svojej objednávky a registrovaní zákazníci aj kompletnú históriu všetkých objednávok a faktúr. Všetky zmeny stavu objednávky Vám dáme vedieť formou informačného emailu, rovnako tak ako aj termín odovzdania tovaru na expedíciu.

Možnost dopytu

Ak plánujete nákup väčšieho množstva kusov jednotlivých produktov, využite možnosť nám poslať dopyt a my vám vypracujeme ponuku na mieru s výhodnými cenami!

Rýchly návod pre riešenie problémov s objednávkou

  1. obdržali ste v dodávke poškodený tovar?
    pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť vodičovi a poznamenať túto skutočnosť do prepravného listu.V prípade poškodenia obalu alebo priamo objednaného tovaru prosíme ihneď zapísať zápis do prepravného listu vodičovi o poškodení a následne kontaktovať našu spoločnosť. Na neskoršie reklamácie spôsobené dopravou nebude braný ohľad. Ak sa teda stalo, že Vám práve bolo doručené tovar poškodený dopravou a vy máte spísaný zápis o škode, hneď nám dajte túto skutočnosť vedieť (najneskôr do 3 dní) a my okamžite zjednáme nápravu.
  2. nenašli ste v zásielke faktúru?
    faktúry zasielame elektronicky, ale je možné, že sa k Vám faktúra nemusela dostať a mohla byť zachytená napríklad vaším spamovým filtrom. Dajte nám preto vedieť na uctarna@abstore.cz a my vám faktúru zašleme obratom.
  3. chýbajú niektoré položky?
    ak bude vo vašej zásielke čokoľvek chýbať, neváhajte a dajte nám to vedieť na info@abstore.cz alebo zavolajte na našu telefónnu linku +420 325 611 570 a my všetko rýchlo napravíme. Pri viacerých položkách v objednávke je možné, že sa tovar expeduje z viacerých skladov a zásielka nedorazí kompletné jedným zvozom. Pri zvolenej platbe na dobierku sa v tomto prípade úhrada celej dodávky vyberá dopravcom až pri poslednej dodanej položke.
  4. nie ste spokojní s tovarom?
    ak nespĺňa tovaru Vaše očakávania, povedzte nám to. Podľa zákona máte právo tovar do 14 kalendárnych dní vrátiť - ak ste spotrebiteľ. Nevyhadzujte preto obaly ihneď po rozbalení - v prípade vrátenia tovaru odporúčame navrátenie v originálnom obale. Rovnako tak môžete v tejto lehote požiadať o výmenu za iný výrobok.
  5. máte nejaké pripomienky?
    po realizácii Vašej objednávky vám bude portálom HEUREKA.SK popr. ZBOZI.SK zaslaný na Váš email dotazník spokojnosti zákazníka. Budeme radi, ak na tento dotazník budete reagovať a uvediete mieru vašej spokojnosti s našimi službami. Potrebujeme vedieť, že ste spokojní, ale tiež hlavne, kde ste spokojní neboli - na základe týchto informácií nám pomáhate sa stále zlepšovať.

Dodávky na Slovensko

Pri dodávkach na Slovensko je možná platba ako vopred na bankový účet, tak aj platba na dobierku (s príplatkom 10 EUR). Pre slovenské štátne inštitúcie, školy a obce je samozrejmosťou platba na faktúru so splatnosťou 14 dní. U nás je doprava na Slovensko úplne zadarmo. Po dodaní tovaru je zákazníkom zaslaná konečná faktúra v EUR a bez DPH (podmienkou je v registrácii objednávky uviesť svoje platné DIČ - bez jeho uvedenia prebehne objednávka vždy za cenu vrátane DPH).